Egy jó rádióadó segíthet nekünk abban, hogy az egész napunk jó kedvűen és pozitívan teljen. Egyre többen hallgatják online módon.

  • Ennek a fajta rádióhallgatásnak a legnagyobb előnye, hogy akár számítógépről, vagy telefonról is könnyedén hallgathatjuk a kedvenc csatornánkat.
  • Bárhol lehetünk, akár még külföldön is, hiszen az internetnek köszönhetően nem kell mást tennünk, mint felmennünk a rádió weboldalára.
  • Manapság már mindenkinek lehetősége van arra, hogy egész nap online legyen.
  • Az online rádió legnagyobb előnye, hogy a legfrissebb hírekről, a hirdetők aktuális akcióiról is azonnal értesülhetünk.
  • Akár éjjel, akár pedig nappal hallgathatjuk az online rádiót.
  • Az online rádiózás előnye, hogy nem kell tudnunk a rádió frekvenciáit.
  • A közvetített hang minőségét csak az internetkapcsolat sebessége befolyásolja, nem fog a hang torzulni, recsegni és nem függ a kedvezőtlen időjárási körülményektől sem.
  • Nem kell továbbá a vételi lehetőségek földrajzával vagy fizikájával foglalkoznunk.
  • Lehetünk akár egy hagyományos adótorony közvetlen közelében, vagy akár annak adókörzetén jócskán kívül.
  • Legyünk akár külföldön a Föld távoli pontján, kedvenc rádiónkat mindaddig elérjük, amíg az Internetre fel tudunk csatlakozni.
  • Ha pedig felmegyünk az adott rádió csatorna weboldalára, még hozzá is szólhatunk egy-egy műsorhoz, vagy éppen üzenhetünk is az ismerőseinknek.
  • Az online rádióadók legnagyobb előnye, hogy a legújabb előadók dalait játsszák vagy éppen ismert slágereket, de ezek mellett különféle saját műsorokkal is szórakoztatják a hallgatóságot.

A vételkörzet diák – felnőtt lakosságának a rádió nyújtja a legtöbb információt és kikapcsolódást. Az emberek különböző helyeken hallgatnak rádiót: otthonukban, autóban, munkahelyen… Lehet, hogy közben éppen az Ön versenytársának termékeivel és szolgáltatásaival találkoznak.

A rádió több vásárlót kutat fel és ér el.

A webrádiók az egész világon folyamatosan elérhetőek. A rádió eléri az Ön leendő ügyfeleit, vendégeit, vevőit. Az Ön kereskedelmi szándékai eljutnak vidékre, a városokba, az autókba és az otthonokba…a nap 24 órájában.

A rádió megcélozhat különleges piacokat.

Különböző helyen élő embereket, speciális vevőcsoportokat más-más időpontban érhet el az adásidő alatt. Veszteség nélkül tudja eljuttatni az információkat, így csökkenti a kiadásokat, de mégis megtalálja a kijelölt piacokat. A rádióval elérhetők a fogyasztók munkájuk közben.

A rádió közvetlen és rugalmas.

Nem igényel átfutási időt, mint más médiák. Az üzenetét rögtön meghallják…még a versenytársak üzenete előtt. Elősegíti, alakítani tudja a kereskedelmet az Ön előirányzatai és szükségletei szerint.

A rádió üzenete egyedülálló.

Adott pillanatban az Ön üzenete az egyetlen a hallgatók felé, nem keveredik más üzenettel, csak az Ön reklámja hallható, nincs semmi más, ami elterelje a figyelmet.

A rádió élénkíti a tevékenységet.

Éberen tartja ügyfeleinek érdeklődését, figyelmét, lépésre sarkalja Őket.

A rádió reklám hatásos kiadás.

Speciális tervezés és nem túl drága előkészítés teszi a rádióreklámot hatékonyabb eszközzé más médiánál. legkisebb veszteség és alacsony költségráfordítással érhető el ugyanaz a hatás. Figyeljék meg, a szinte korlátlan hirdetési lehetőséggel rendelkező újságok hirdetik magukat. Angol felmérések szerint a rádióreklám tízszer költséghatékonyabb, mint a televíziós reklám és ötször hatékonyabb, mint az írott sajtóban közölt hirdetések.